21 de juny, 2008

SENSACIONS

M'agradaria saber què se sent estant tancat dins d'un camp de concentració.
M'agradaria saber què se sent estant tancat a Guantánamo.
M'agradaria saber què se sent amb el canó d'una pistola al pols.
M'agradaria saber què se sent amb l'esquena arrimada a un mur davant d'un pelotó d'afusellament.
M'agradaria saber què se sent estant gitat, lligat i amb dos cables enganxats als testicles.
M'agradaria saber què se sent quan amb unes alicates t'arranquen les ungles.
M'agradaria saber què se sent davant d'un tribunal que t'acusa d'alguna cosa que tu no has fet, sense advocat.
M'agradaria saber què se sent estant tancat en una habitació d'1,5 x 1,5 m2 amb el sòl de formigó, sense ventilació i amb la humitat xorrant per les parets durant vint dies.
M'agradaria saber què se sent estant tancat en una habitació sense ventilació i amb un pot on fer les meues necessitats fisiològiques.
M'agradaria saber què se sent estant cavant la tomba on quan l'acabe em pegaran un tir i cauré dins d'ella.
M'agradaria saber què se sent estant cinc dies sense que em deixen dormir absolutament res.
M'agradaria saber què se sent estant tres dies sense beure ni una gota d'aigua.
M'agradaria saber què se sent estant deu dies sense menjar res.
M'agradaria saber què se sent quan et toquen a la porta a les dotze de la nit en un país on governa una dictadura.
M'agradaria saber què se sent llegint un llibre prohibit per les autoritats.
M'agradaria saber què se sent seguent un blanc en un poble de pobres negres a l'Àfrica.
M'agradaria saber què se sent creuant l'Estret amb una patera.
M'agradaria saber què se sent treballant deu hores per vint euros.
M'agradaria saber què se sent treballant quinze hores al dia per un sol rosegó de pa florit.
M'agradaria saber què se sent quan la persona a la que més estimes et pega quatre hòsties.
M'agradaria saber què se sent estant lligat i mirant com cinc homes violen a la meua dona.
M'agradaria saber què se sent tenint les dues mans agarrant el coll d'un fill de puta d'estos.

2 comentaris:

Nür ha dit...

Horrible! horrible! Ara ja si que no pegue ull en tota la nit! I es que aquestes coses m'afecten molt... cagondènia!

Salut,
Nür

Corpi ha dit...

Perdona, nür, no era eixa la meua intenció, però sí remoure un poc la concipència. El mal és que amb la calor que fa. Més bé seria una entrada per a l'hivern.