09 de juny, 2008

PLUJA

Quin oratge d'hòsties que està fent darrerament. Jo mai havia conegut ploure tant en maig i juny. No hi ha setmana que no faça el seu arruixó o la seua tronada, i en les tronades ja se sap: a qui li toca rega, em refereixc a la pedra o granisol, que hi han llocs on ho ha fet tot pols. I es que quan en cada època determinada de l'any no fa l'oratge característic d'eixe moment, les coses no van bé. I el que està fent ara no és el que correspon a l'època que ens trobem, i si no canvia prompte ho farà tot mal bé. Per de prompte les taronges no estan collant com calen i l'escombrada és brutal, hi ha tarongers que es quedaran sense una taronja penjant; els melons d'Alger no trauen una flor i molts ja els han arrancat. Ara veurem que passa en l'hortalissa: tomaques, pebreres, bargines, anficossos... Com no collen, al mercadona no es podran ni oldre.
I continua plovent... ara més fort.

2 comentaris:

Nür ha dit...

La veritat és que a mi m'agrada que ploga, encara quan no és el seu temps... però també es veritat que mai no m'havia parat a pensar en la part roina del tema... Potser el subtítol del meu bloc no siga cert i sí que sóc una mica egocèntrica. A partir d'ara tindre el camp en compte!
Salut,
Nür

Corpi ha dit...

Es que mai plou a gust de tots nür.